Saturday 2 April 2011

drivie drivo myvi

benda yang ditunda tunda akhirnya menjadi :) penat drive dari KL ke shah alam dan shah alam ke KL . ambil masa satu jam kut . biasa laa . baru dapat lesen . haha . bawak pun macam kurr kurr . hampir exident dgn lori tadi . BAHAYA saya ni . i warn you all . jgn laa naik kereta dengan saya kalau nak merasa naik kereta lain pulaa ye ye okee :) hehe . hasil nye baru je sampai rumah ni haa . haihh . bapak letih . kejang satu badan . bawak kereta pun dah macam robot . KERAS dan BERMASALAH ! hehe . hentam je laa pakcik :) tak sabar rasanya nak tunggu saya drive sendiri *tanpa comment dan kritikan :) ayah banyak lahh yang memberi tunjuk ajar pada saya . saya tahu niat ayah bukan nak marah . tapi nak mengajar kan , biar pandai bawak kereta . nanti boleh laa aku berjasa . haha ;)

No comments:

Post a Comment